dinsdag 22 december 2009

#9 Evaluatie 23dingen

21 december 2009
Tot nu toe kan ik over de inhoud alleen maar enthousiast zijn. Hoewel het veel tijd vergt en ik af en toe een behoorlijke duw moet hebben (dank daarvoor) vind ik het heerlijk nieuwe toepassingen te leren.Of ze direct binnen ons bibliotheek netwerk toegepast zouden kunnen en moeten worden zie ik nog niet zitten. Onze BNWF website voorziet al heel veel in de nieuwsvoorziening binnen ons cluster.Voor mezelf vind ik het maken van de weblog erg leuk. Ook de collegiale contacten die er uit voortvloeien v.w.b. het uitwisselen van ervaringen. Netvibes vind ik fantastisch. Direct bij het opstarten het laatste nieuws.Volg de superblogger Nalden. En door hem blijf ik optimaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.Privé vind ik het tijdrovend maar erg interessant. Voor de bibliotheek ben ik nog niets tegengekomen wat gebruikt zou kunnen worden. Maar misschien denkt de webmaster hier anders over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten