maandag 25 januari 2010

13 en 14


Moest 13 en 14 nog inhalen.
Instant messaging en Online kantoortoepassingen.
Simpel leuk en handig. Hoewel ik regelmatig wordt uitgenodigd om iemand toe te voegen of uitgenodigd wordt voor een gesprek zou ik niet weten hoe.
Google-talk-back lukt to-taal-NIET.
Snap niet hoe ik dit toe kan voegen aan mijn Blog.
'k Begin Digimoe te worden.
Op naar ding 20 en richting de afsluitdag.
Hoewel ik op deze donderdag moet werken.
In verband met de Zelfbedieningsuren in Franeker zijn mijn werktijden gewijzigd.Maar ik heb gefluister gehoord dat Joost oranjekoek gaat uitdelen......
Toch maar ruilen of vervanging regelen.

Oja, even melig doen? Ga de visjes plagen.

1 opmerking:

  1. Hey juf, wat een inhaalslag!!! Leuke dingen, leuke visjes. ik moet er maar eens een spelletje opzetten geloof ik. Je hebt ook de nat.voorleesdagen zag ik. Moet jij ook voorlezen? Leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen