maandag 25 januari 2010

Ding 19 Sociale Netwerken


Alles bekeken in de ontdekoefeningen. Hyves kende ik al van bekenden die hier "op zitten".
Hoeveel vrienden heb jij? (komen ze op je verjaardag en aan je ziekbed??)
Sorry, 't is niks voor mij. Ik hoef niet te weten wat iedereen elke dag doet, welk vakantieland favoriet is, wat er vandaag gegeten wordt en hoe het met mijn oud klasgenoten gaat. Schoolbanken is ook niets voor mij.
1x in de 2 jaar iedereen weer zien op het dorpsfeest, dát vind ik leuk.

Toch twee sociale netwerken waar mijn voorkeur naar uitging.
Sociabel.nl
en
Dizzie.nl

Ieder zijn ding en ik dus het mijne. Misschien ooit, als ik minder mobiel wordt. De hele dag met mijn laptop op schoot en maar kleppen op het web. Dan maak ik weer een nieuwe weblog aan. "Kleppe met Beppe"
Toepassing binnen BNWF? Mogelijkheid voor bibliotheekleden en veellezers om door te klikken naar Dizzie.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten