zondag 28 oktober 2012

Ding 25

Screencasting Eindelijk toe aan het volgende DING en nu kom ik niks verder met de instructies voor het maken van een screencast. Ook vind ik de sites met uitleg en toelichting onduidelijk. Soms zijn ze ook niet meer actief. De link naar 12 screencastingtools is mij erg onduidelijk. Zie ik een duidelijk stappenplan over het hoofd? Ik heb wel een goed idee, vind ik zelf, voor een onderwerp voor een screencast. Op de site van BNWF een screencast publiceren met een duidelijke uitleg hoe je een titel zoekt en reserveert in de Aquabrowser. Uitleg over "Mijn menu" kan dan evt. worden toegevoegd.

1 opmerking:

  1. Hoi Watseitjuf,

    Ik heb een screencast met een korte uitleg op ons weblog www.noordwest23dingen.blogspot.com
    geplaatst. Deze is gemaakt via screencast-o-matic. Het is niet moeilijk, misschien heb je nog tijd en zin om je idee waar te maken...

    Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen