woensdag 28 november 2012

Ding 29 Mobiel Internet

Geweldig toch. Smartphones met apps. Voorlopig niet voor mij. Mijn gezinsgenoten hebben er ook een. Dan zitten er VIER met hun smartphone te klooien en moet ik niet zoveel kletsen. Gelukkig hou ik van film kijken. Wat ik wel zou willen hebben is een tablet. Een Ipad. Helemaal voor mij alleen. Lekker puh. Voor de bibliotheken zijn de applicaties er al, zoals in ding 29 benoemd. Inderdaad, een reminder over inleveringsdata, berichtje over het nieuw down te loaden Ebook, recensies, evt. door andere klanten. Heerlijk, lekker bij blijven op alle momenten van de dag.

1 opmerking:

  1. Nou, dat wordt een leuk Sinterklaas cadeautje voor jou...Ach, je kunt het altijd op je lijstje zetten!
    En yep, er zijn de meest handige applicaties te gebruiken. Doen!
    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen